Солотвинська селищна рада
Тячівського району, Закарпатської області

Дата: від до Скинути

Робочі будні фахівців ІРЦ

Робочі будні фахівців ІРЦ

Розвиток пізнавальних психічних процесів:памʼяті, уваги, мислення, уяви, зняття емоційного напруження - завдання фахівців ІРЦ( практичних психологів ) Говорової О.В., Білецького Ч.Д., Штефури І.І., Йовдій Т.Ю., під час проведення корекційно - розвиткових занять

12:35 30.09.2024

Лекція в Нижньоапшанському ліцеї "АПША" на тему " Булінг"

Лекція в Нижньоапшанському ліцеї "АПША" на тему " Булінг"

27 вересня 2024 року, в Нижньапшанському ліцеї "Апша" з учнями 9-11 класів проведена лекція психологом ліцею на тему "Булінг". Запрошені були представники соціальних служб: Служба у справах дітей Солотвинської селищної ради, КЗ "Центр надання соціальних послуг" та поліцейський офіцер громади. Булінг у школі — одна з найактуальніших проблем у дитячих колективах, яка часто призводить до зниження успішності, емоційних розладів і навіть суїцидальних думок. Це цькування одного з дітей з боку однолітків, що проявляється у вигляді залякування, знущань та інших форм агресії. Виникає зазвичай через соціальну нерівність, інакший зовнішній вигляд, фізичні або психологічні особливості дитини та ін. Мотивацією для буллера часто стає прагнення завоювати авторитет в очах однолітків, самоствердитися і т.п.  Тепер дітям відомо, що таке булінг у школі, яка відповідальність, що робити і куди звертатися.

18:55 29.09.2024

На початку навчального року були проведені засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП в закладах освіти Солотвинської  ТГ

На початку навчального року були проведені засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП в закладах освіти Солотвинської ТГ

На початку навчального року були проведені засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП в закладах освіти Солотвинської  ТГ з участю фахівців КУ "Інклюзивно-ресурсний центр"Солотвинської  селищної ради. На засіданнях КППС проводились:  - збір інформації про особливості розвитку дитей з ООП, їх інтереси, труднощі, освітні потреби; - визначення напрямів психолого-педагогічних, корекційно- розвиткових послуг, які мають бути надані в межах закладу освіти на підставі висновку ІРЦ; - розробка ІПР для кожної дитини з ООП; - надання методичної підтримки педагогічним працівникам закладу освіти з організації інклюзивного навчання; - консультативна робота з батьками дітей з ООП щодо  їх розвитку, навчання і виховання тощо.

14:33 27.09.2024

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень