17:59:29 26.02.2024
"Інклюзивно-ресурсний центр" Солотвинської селищної ради
Директор - Стойка Віра Петрівна
Адреса: 90575, Закарпатська обл., Тячівський р-н, смт Солотвино, вул. Емінеску, буд. 5
Графік роботи: пн-пт 8:00-17:00
E-Mail адреса:
Контактні телефони: 0983775775
Офіційний сайт - http://solotvino.irc.org.ua/
Інклюзія – рівні права, різні можливості.
нклюзія - процес включення всіх громадян в соціумі. І насамперед тих, що мають труднощі у фізичному чи розумовому розвитку. Він передбачає розробку і застосування тих методів, які зможуть дозволити кожній людині рівноправно брати участь суспільному житті.
Інклюзія - це процес реального включення осіб з особливими потребами в активне суспільне життя.
Інклюзивне навчання - це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних, з урахуванням індивідуальних особливостей таких дітей.
Інклюзивне навчання означає, що всі учні можуть навчатися в школах за місцем проживання, в загальноосвітніх класах, в яких в разі необхідності їм буде надаватися підтримка, щоб всі учні без виключення навчалися і проводили час разом.
Інклюзивна освіта дозволяє:
- Розвивати індивідуальні сильні сторони і таланти дитини.
- Приймати всіх дітей без виключення в загальноосвітню шкільну систему і суспільство.
- Працювати над досягненням індивідуальної мети беручи участь в житті громади та їхнього класу.
- Залучати батьків в процес навчання і життя школи.
- Розвивати культуру поваги і належності до школи. Мати можливість навчатися і поважати різні здібності інших.
- Створювати дружні стосунки з іншими дітьми
- Позитивно впливати на школу, громаду та поважати різноманіття та включення на більш широкому рівні.
Переваги інклюзивної освіти:
для дітей з особливими освітніми потребами:
- Завдяки цілеспрямованому спілкуванню з однолітками поліпшується когнітивний, моторний, мовний, соціальний та емоційний розвиток дітей.
- Ровесники відіграють роль моделей для дітей з особливими освітніми потребами.
- Оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально.
- Навчання проводиться з орієнтацією на сильні якості, здібності та інтереси дітей.
- У дітей є можливості для налагодження дружніх стосунків зі здоровими ровесниками й участі у громадському житті.
для інших дітей:
- Діти вчаться природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей.
- Діти вчаться налагоджувати й підтримувати дружні стосунки з людьми, які відрізняються від них.
- Діти вчаться співробітництву.
- Діти вчаться поводитися нестандартно, бути винахідливими, а також співчувати іншим.
для педагогів та фахівців:
- Вчителі інклюзивних класів краще розуміють індивідуальні особливості учнів.
- Вчителі оволодівають різноманітними педагогічними методиками, що дає їм змогу ефективно сприяти розвиткові дітей з урахуванням їхньої індивідуальності.
Про арт-терапію в Інклюзивно-ресурсному центрі розповіла фахівець ІРЦ
Інклюзивно-ресурсний центр Солотвинської селищної ради продовжує діалог з спільнотою, кого цікавить робота з дітьми з особливими освітніми потребами.09:53:20 26.02.2024
21:46:00 18.02.2024
20:39:28 31.01.2024
20:39:15 31.01.2024
Оновлений фасад будівлі Інклюзивно-ресурсного центру Солотвинської селищної ради
Завершено ремонтні роботи по оновленню фасаду будівлі Інклюзивно-ресурсного центру Солотвинської селищної ради.16:24:09 22.06.2023
Алгоритм звернення батьків до інклюзивно-ресурсного центру.
Алгоритм звернення батьків до інклюзивно-ресурсного центру. 1. Подати заяву. 2. Записатися на комплексну оцінку розвитку дитини. 3. Зібрати необхідний пакет документів (перелік додається). 4. Прийти з дитиною до ІРЦ у визначений час. 5. Власноруч забрати Висновок про КО у визначений час.16:00:28 03.03.2023
Робота мобільного інклюзивно-ресурсного центру
В Солотвинському ІРЦ наявний мобільний інклюзивно-ресурсний центр, який оснащений усім необхідним обладнанням для комплексної оцінки з визначення особливих освітніх потреб та діагностики за використанням психодіагностичних методик WISC-IV, LEITER-3, CONNERS-3, PEP-3, CASD, наявні трапи та підйомне обладнання для дітей з порушенням фізичного розвитку, наявність додаткового освітлення, шумо та теплоізоляції, наявне необхідне обладнання для проведення діагностики , що дозволяє зробити роботу ІРЦ значно мобільнішою-виїжджати та працювати з дітьми, які не мають можливості перебувати та навчатися в приміщенні ІРЦ або ж проживають у віддалених місцевостях; оперативно реагувати та вчасно надавати методичні та консультативні послуги; проводити комплексну оцінку та діагностику з визначення особливих освітніх потреб за місцем проживання; надавати додаткові психолого-педагогічні та корекційні послуги дітям з особливими освітніми потребами.15:56:07 03.03.2023
Поради батькам як розвивати мовлення у дітей раннього віку!
ПОРАДИ БАТЬКАМ11:58:17 03.03.2023
10:34:18 28.02.2023