Солотвинська селищна рада
Тячівського району, Закарпатської області

СПРОЩЕНО ПРОЦЕДУРУ ПРИЗНАЧЕННЯ ПІЛЬГ НА ОПЛАТУ КОМУНАЛКИ ДЛЯ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ І ЧЛЕНІВ ЇХ СІМЕЙ

Дата: 24.01.2024 09:47
Кількість переглядів: 197

 Українські ветерани війни, які беруть участь у воєнних діях і перебувають на передовій, зіштовхувались з проблемою неможливості оформлення цих пільг, адже не мали змоги звернутися по їх призначення особисто. Отже, ветерани та члени їхніх сімей не мали можливості скористатися соціальними гарантіями, передбаченими державою.
   З урахуванням реалій воєнного часу, для вирішення цієї проблеми Мінсоцполітики було розроблено постанову, яку 27 грудня 2023 року ухвалив Кабінет Міністрів України, а саме: Постанову Кабінету Міністрів України від 27.12.2023 № 1395 «Про реалізацію експериментального проекту з удосконалення порядку взяття на облік ветеранів війни і надання їм пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу».
    Відповідно до цієї Постанови Уряду, ухвалено експериментальний Порядок взяття на облік та призначення пільг на оплату житлово-комунальних послуг для ветеранів війни (осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій, учасників війни) та членів їх сімей.
    
     Цей Порядок спрощує процедуру внесення відомостей в Реєстр осіб, які мають право на пільги, та призначення Пенсійним фондом України пільг на оплату житлово-комунальних послуг, а саме:

      якщо ветеран війни (особа з інвалідністю внаслідок війни, учасник бойових дій, учасник війни) не може самостійно подати заяву на призначення пільги на ЖКП, – з травня 2024 року це зможуть зробити за нього члени його родини.
     замість існуючих двох окремих можна буде подавати єдину спрощену заяву – про взяття на облік, як пільговика, і про надання пільг.
   обсяг інформації, яку необхідно зазначити, для призначення пільг зменшиться. Частину інформації Мінсоцполітики та ПФУ отримуватимуть шляхом обміну і взаємодії між інформаційними системами державних органів.
    передбачена можливість подання спрощеної заяви, крім паперової, також в електронній формі, зокрема, засобами Порталу Дія.

Джерело: сайт Урядового порталу

 

Згідно з нормами вищезазначеної Постанови  всі субєкти які вказані в постанові , щомісяця до 10 числа подають Пенсійному фонду України станом на 1 число звітного місяця відомості про наявних споживачів (абонентів, співвласників багатоповерхового будинку), зокрема про осіб, на яких відкриті особові рахунки (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності), реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності) та номер паспорта громадянина України (для осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за його серією та номером),перелік житлово-комунальних послуг, інформацію про умови їх надання, зокрема про фактичне припинення їх надання, а також встановлену та/або змінену ціну і тарифи/внески на них.

Об’єднання, управителі, що здійснюють нарахування плати за житлово-комунальні послуги, внесків/платежів на оплату витрат на управління багатоквартирним будинком та комунальних послуг, інших платежів, визначених Законом України “Про житлово-комунальні послуги” та договором про надання комунальних послуг, за згодою забезпечують подання наявної інформації/відомостей, що необхідні для розрахунку розміру пільг, в електронній формі через особистий кабінет об’єднання на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (за наявності технічної можливості). За відсутності такої можливості інформація/відомості, що необхідні для розрахунку розміру пільг, подаються в паперовій формі до територіального органу Пенсійного фонду України для внесення до засобів веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України.

Якщо об’єднання, які є колективним споживачем (замовником) усіх або частини житлово-комунальних послуг, та виконавці комунальних послуг не подали органам Пенсійного фонду України інформацію, необхідну для надання пільг, про співвласників багатоквартирного будинку/споживачів комунальних послуг, вони не мають права вимагати оплату послуг (внесків/платежів) за відповідний період нарахування сум пільг від пільговиків, про яких не надано інформацію.

 

Протягом строку дії експериментального проекту спрощена заява подається:

✔️ до територіального органу Пенсійного фонду України (через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України ➡️ https://portal.pfu.gov.ua, мобільний застосунок «Пенсійний фонд», в електронній формі або засобами поштового звязку);

✔️ до уповноваженої посадової особи виконавчого органу, ЦНАПу;

✔️в електронній формі засобами Порталу Дія (за наявності технічної можливості).

💡Експериментальний Порядок запрацює через 4 місяці після технічних доопрацювань інформаційних систем.Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень