Солотвинська селищна рада
Тячівського району, Закарпатської області

ОГОЛОШЕННЯ  про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста загального відділу у  Солотвинській селищній ради

Дата: 29.03.2023 17:14
Кількість переглядів: 335

ОГОЛОШЕННЯ

 про проведення конкурсу на заміщення
вакантних посад у  Солотвинській селищній ради

Солотвинська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування:

  • головний спеціаліст загального відділу Солотвинської селищної ради

Вимоги до кандидатів: 

  • вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем, бакалавра спеціаліста або магістра;
  • володіння спеціальними знаннями, уміннями і навичками необхідними для виконання посадових обов’язків за заявленою вакансією та відповідно до напрямку роботи;
  • стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше 6 місяців  або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 1 років;
  • досвід роботи з комп'ютерними програмами.

 

Необхідні документи для участі у конкурсі:

  • заява про участь у конкурсі;
  • заява-згода на обробку персональних даних;
  • особова картка (форма П -2 ДС );
  • автобіографія;
  • дві фотокартки розміром 4x6
  • копія документа про освіту
  • копія паспорта
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  • електронна декларація про доходи за 2022 рік.

 

Для довідок та подання документів для участі у проходженні конкурсу на заміщення вакантних посад звертатися в Солотвинську селищну раду за адресою: 90575, Закарпатська обл., смт. Солотвино, вул. Харківська, буд. 1.

Телефони для довідок: 0969147308.


           Термін подання документів 30 календарних днів від дня оголошення про проведення конкурсу, включно до 29 квітня 2023 року 

 

 

 

 

 

                                                                                          


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень