Солотвинська селищна рада
Тячівського району, Закарпатської області

ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади адміністратора ЦНАП у Солотвинській селищній ради

Дата: 03.11.2022 14:47
Кількість переглядів: 293

Фото без опису

На підставі розпорядження селищного голови від 03 листопада 2022 року № 191

ОГОЛОШУЄТЬСЯ

  проведення конкурсу на заміщення
вакантних посад у  Солотвинській селищній ради

Солотвинська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:

  •  Адміністратор Центру надання адміністративних послуг Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської област

Вимоги до кандидатів:

  • вища освіта за освітньо- кваліфікаційним рівнем  спеціаліста або магістра;
  • володіння спеціальними знаннями, уміннями і навичками необхідними для виконання посадових обов’язків за заявленою вакансією;
  •  стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше 6 місяців або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше одного року;
  • досвід роботи з комп'ютерними програмами.

Необхідні документи для участі у конкурсі:

  • заява про участь у конкурсі;
  • заява згода на обробку персональних даних;
  • особова картка (форма П-2ДС );
  • автобіографія;
  • дві фотокартки розміром 4x6;
  • копія документа про освіту;
  • копія паспорта;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  • електронна декларація про доходи за 2021 рік.

Для довідок та подання документів для участі у проходженні конкурсу на заміщення вакантних посад звертатися в Солотвинську селищну раду за адресою: 90575, Закарпатська обл., смт. Солотвино, вул. Харківська, буд. 1.

Телефони для довідок: 0969147308.

Термін подання документів 30 календарних днів від дня оголошення про проведення конкурсу.

Прийом заяв  включно до 03 ГРУДНЯ  2022 року

Розпорядження про оголошення конкурсу


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень