A A A K K K
для людей із порушенням зору
Солотвинська селищна рада
Тячівського району, Закарпатської області

ID-картку і закордонний паспорт можна оформити разом в Солотвинському ЦНАПі

Дата: 27.06.2022 16:39
Кількість переглядів: 3573

 

У зв’язку з військовою агресією російської федерації на території України виникла потреба у швидкому та зручному оформленні або поновленні втрачених паспортних документів. Раніше оформити закордонний паспорт можна було тільки за умови наявності ID-картки. У подальшому, в разі втрати документів або необхідності їх обміну у зв’язку зі зміною персональних даних, особа  може звернутися за одночасним оформленням ID-картки та закордонного паспорта, без необхідності спочатку оформляти ID-картку, а тільки після їх отримання звертатися для оформленням закордонного паспорта. Зараз запроваджено експериментальний проект щодо одночасного оформлення (у тому числі замість втраченого або викраденого) або обміну паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон. 

Для отриманням такої послуги особа може звернутится до відділу “Центр надання адміністративних послуг” Солотвинської селищної ради (село Біла Церква вул. Марамуреська будинок 102).

 

Документи, що необхідно надати для отримання послуги:

Заява-анкета (оформлюється під час подання документів);

Документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, державного мита;

Письмова заява про втрату або викрадення паспорта (у разі втрати чи викраденння паспорта);

Свідоцтво про народження або документ, що підтверджує факт народження;

Оригінали документів, що підтверджують громадянство та посвідчують особу батьків або одного з них, які на момент народження особи перебували у громадянстві України (для підтвердження факту належності особи до громадянства України);

Довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків (РНОКПП) або повідомлення про відмову від його прийняття (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття зазначеного номера);

Довідка про реєстрацію місця проживання особи або довідка про зняте місце проживання (за наявності);

Документ, що підтверджує реєстрацію/розірвання шлюбу (за наявності)

Свідоцтва про народження дітей (за наявності);

Документи, що підтверджують зміну прізвища, імені або по батькові (за наявності);

Одна фотокартка розміром 10 х 15 сантиметрів для внесення відцифрованого образу обличчя особи шляхом сканування із застосуванням засобів Реєстру (для дитини до 6 років);

Документ, що посвідчує особу законного представника/уповноваженої особи (у разі подання документів представником).

 

Вартість надання послуг:

 1105,00 грн. -  строк надання 20 днів (робочі);

 1583,00 грн. – строк надання 7 днів (робочі).

 

          У разі необхідності проведення додаткових перевірок для ідентифікації особи під час розгляду заяви-анкети для оформлення паспорта громадянина України строк розгляду такої заяви-анкети продовжується до двох місяців, про що заявнику повідомляється поштою, засобами телефонного або електронного зв’язку.

Рішення про оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон приймається після прийняття рішення про оформлення паспорта громадянина України.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень