A A A K K K
для людей із порушенням зору
Солотвинська селищна рада
Тячівського району, Закарпатської області

Оголошується набір працівників на вакантні посади Нижньоапшанського ЗДО «Альбінуца»

Дата: 19.07.2021 15:54
Кількість переглядів: 2671

Фото без опису

Оголошується набір працівників на вакантні посади Нижньоапшанського ЗДО «Альбінуца»

Перелік робочих місць: 

 

№ з/п

Найменування посади

Ставка

К-сть годин

Режим роботи та робочий час

Заробітна плата

1

Методист

0,5

4

9:00-13:00

5-ти денний роб.час.

3030,50

2

Практичний психолог

0,5

4

9:00-13:00

5-ти денний роб.час.

3030,50

3

Музичний керівник

0,75

4,30

9:00-13:30

5-ти денний роб.час

3464,25

4

Вчитель гуртка англійської мови.

1,0

4

12:00-16:00

5260,00

5

Вихователі

7,0

6

Згідно графіку роботи

5260,00

6

Діловод

0,5

4

Згідно графіку роботи

2189,50

7

Медична сестра

0,5

4

8-00-12:00

2189,50

9

Бухгалтер

1,0

8

Згідно графіку роботи

4379,00

10

Праля

0,5

4

Згідно графіку роботи

1335,00

11

Кухар

2,0

8

6:00-14:00

5-ти денний роб.час

3151,00

12

Підсобний робітник

1,0

8

7:00-15:00

5-ти денний роб.час

2670,00

13

Помічник вихователя

4,0

8

8:00-16:00

5-ти денний роб.час

3631,00

14

Завгосп

1,0

8

Згідно графіку роботи

4379,00

15

Двірник

0,5

4

Згідно графіку роботи

1335,00

16

Сторож

1,0

8

Згідно графіку роботи

2670,00

 

Кваліфікаційні вимоги до педагогічних працівників:

Методист

- вища фахова освіта І-ІІ або ІІІ-IV рівня акредитації;

- методист повинен знати дошкільну педагогіку та психологію, вікову фізіологію, цілі, зміст, принцип освіти та виховання у ЗДО, методи, форми здійснення навчально-виховного процесу, програмно-методичні, нормативні, рекомендаційні матеріали та документи, умови педагогічного процесу.

- методист повинен виявляти педагогічну майстерність, організаторський хист, мати позитивні особисті якості, дотримуватися педагогічної етики спілкування.

-повинен організовувати роботу методичного кабінету

- повинен здійснювати методичне керівництво та контролювати організацію життєдіяльності дітей у ЗДО

- повинен вміти вести необхідну педагогічну  документацію і складати звітність.

- повинен проводити консультації, семінари, педагогічні години для педагогічних працівників з метою підвищення якості навчально-виховного процесу.

- повинен організовувати роботу з батьками.

Вихователь

- повинен мати вищу педагогічну освіту, (бакалавр, специалист)

- повинен знати дошкільну педагогіку, дитячу психологію, вікову фізіологію, санітарію та гігієну, вміти ефективно застосовувати професійні знання у практичній діяльності.

- повинен знати забезпечувати всебічний розвиток особистості відповідно до вимог «Базового компоненту дошкільної освіти України»

- повинен створювати відповідно до віку дітей розвивальне середовище, яке сприяє їх фізичному та психічному розвитку.

- повинен уміти планувати, організовувати, здійснювати педагогічну роботу, спрямовану на формуванні  всебічно розвиненої особистості дитини.

- повинен знати вести документацію групи відповідно до «Інструкції по діловій документації в ЗДО»

- уміти планувати свою роботу відповідно до річного плану роботи.

Практичний психолог

- повинен мати  вищу фахову освіту ІІІ-IV рівня акредитації;

- повинен знати та проводити індивідуальну роботу з дітьми із дотриманням особистісно-орієнтовного підходу до кожної дитини.

- організувати роботу з батьками у встановленні довірливих стосунків з вихователями, підвищені їхньої психологічної культури і компетентності у родинному вихованні дітей.

- вміння проводити корекційно-виховну роботу з дітьми, які мають вади психо-фізичного розвитку (мовлення, зору, комбіновані дефекти).

- уміння вести відповідну документацію.

Музичний керівник

  • повинен мати вищу освіту, що має вищу фахову освіту І-ІІ або ІІІ-IV рівня акредитації та досконало володіє музичним інструментом;
  • повинен вміти якісно надати освітні послуги відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти та Державних програм.
  • повинен вчити дітей грі на народних і сучасних інструментах
  • володіння найефективнішими методами та формами навчально-виховної роботи.

Медична сестра

  • повинна мати фахову освіту
  • повинна уміти контролювати якість харчування у ЗДО
  • повинна знати складати перспективне меню, щоденне меню, картки розкладки,
  • повинна знати вести відповідні журнали та документацію в системі якості харчування
  • повинна дотримуватися санітарно-гігієнічних норм   
  • здійснювати щоденний огляд дітей

Бухгалтер

  • Повинен знати нормативні, методичні та інші керівні матеріали з установи та ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності; облікову політику, систему регістрів бухгалтерського обліку, порядок і способи реєстрації інформації, правила документообігу і технологію оброблення облікової інформації в установі, план рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань і господарських операцій установи; систему і форми внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності і контролю
  • Повинен досконало володіти фінансовою автономією

Діловод

  • Повинен мати повну загальну середню освіту та відповідну освіту за фахом
  • Повинен володіти навичками комп’ютерного набору
  • Повинен володіти веденням ділової документації

Завгосп

  • Повинен знати та організовувати роботу працівників молодшого обслуговуючого персоналу
  • Повинен вміти вести відповідну документацію з інвентаризації, охорони праці та пожежної безпеки.

Кухар

  • Повинен мати відповідну фахову освіту
  • Повинен знати технологію приготування їжі. 

 Для зайняття відповідної посади  необхідно звернутися в управлiння освiти, молоді та спорту Солотвинської селищної ради з необхідним пакетом документів ( копія паспорта громадянина України та копія документа про освіту) та написати заяву, місцезнаходження управління : смт. Солотвино вул. Європейська 18. 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень