„Цифровізація соціальних послуг: кейс-менеджмент як ключовий інструментˮ
Управлінням соціального захисту населення та ветеранської політики 8 серпня 2024 року, в м. Ужгород було прийнято участь у Форумі „Цифровізація соціальних послуг: кейс-менеджмент як ключовий інструментˮ, метою якого була презентація функціоналу електронного кейс-менеджменту. Захід організували Закарпатська обласна військова адміністрація, департамент соціального захисту населення та Мінсоцполітики за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ).
Під час відкриття форуму заступник голови Закарпатської ОВА Олександр ПАЦКАН, наголосив, що Україна впроваджує нові ефективні технології для покращення якості життя громадян. Низку процесів у соціальній сфері автоматизує ЄІССС, а застосунок та портал Дія спрощують доступ до важливих послуг. Ці платформи активно розвиваються й наповнюються новими потрібними сервісами.
Учасників форуму онлайн привітали заступники міністра соціальної політики України. Під час виступів Костянтин Кошеленко та Уляна Токарєва розповіли, як відбуватиметься цифрова трансформація сфери цьогоріч, окреслили стратегію розвитку соціальних послуг та ЄІССС.
Директорка департаменту соціального захисту населення ОВА Ольга Травіна розповіла про виклики війни та особливості розвитку цієї галузі на Закарпатті. Зокрема, з її слів у регіоні активно розбудовують мережу надавачів послуг, посилюють співпрацю з недержавним сектором, адже зараз найважливіше – забезпечити якісну, своєчасну підтримку для ветеранів, членів їхніх родин, вимушених переселенців та вразливих категорій населення.
Під час заходу учасники мали змогу ознайомитися з перевагами використання електронного кейс-менеджменту на прикладі ЄІССС, його функціоналом і можливостями. Ці знання вкрай важливі для управління інформацією та процесами, пов'язаними з наданням соціальних послуг громадянам.
Електронний кейс-менеджмент не лише повинен забезпечити більш ефективне та зручне надання соціальних послуг, полегшити взаємодію між соціальними працівниками та клієнтами, а також забезпечити збереження та аналіз даних про клієнтів та їхні потреби тощо.
Модераторами заходу були Крістіна ВІТКО, керівниця експертної групи з питань цифрових систем Мінсоцполітики, Олена КОПИЛ, координаторка розвитку діджитал напрямку для соціальної сфери Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), та інші..
Великою мірою ефективність цієї діяльності залежить від якісного надання послуг фахівцями із соціальної роботи в територіальних громадах.