Солотвинська селищна рада
Тячівського району, Закарпатської області

Актуальна інформація : Що потрібно для реєстрації місця проживання дитини та отримати витяг про реєстрацію

Дата: 24.01.2024 14:10
Кількість переглядів: 9647

 

Фото без опису

Реєстрація місця проживання проводиться тільки в відділі ЦНАП Солотвинської селищної ради за адресою: с. Біла Церква вул. Марамуреська 102


Для реєстрації місця проживання дитини до 14 років необхідно:

Присутність дитини не обовязкова. Дитину можна зареєструвати виключно за адресою одного з батьків.

1.Паспорти  батьків (оригінал);

2.Свідоцтво про народження;

3. РНОКПП (ідентифікаційний код при  наявності);

4.Згода одного з батьків, якщо батьки зареєстровані за різними адресами (згода надається особисто у відділі ЦНАП або нотаріально засвідчена згода, чи нотаріально засвідчений переклад згоди із-за кордону);

5. У разі розлучення батьків чи відсутності згоди одного з батьків рішення органу опіки (при наявності);

6.Свідоцтво про смерть одного з батьків (при наявності);

7.Оплата 45,42 грн. При про термінованій реєстрації місця проживання 75,70 грн. (Проживання 30 днів без реєстрації місця проживання не є порушенням, у разі приживання більше 30 днів без реєстрації місця проживання сплачується 75,70 грн).

Всі документи надаються виключно в оригіналі!

Для реєстрації місця проживання дитини після 14 до 18 років необхідно:

Присутність дитини є обов’язковою. Можлива реєстрація місця проживання окремо від батьків, але виключно за їх згодою та зі згоди власника житла (оригінал паспорта власника житла).

1.Паспорт дитини;

2. РНОКПП (ідентифікаційний код при  наявності);

3.Паспорти батьків;

4. Свідоцтво про народження дитини;

5. Згода одного з батьків, якщо батьки зареєстровані за різними адресами (згода надається особисто у відділі ЦНАП або нотаріально засвідчена згода, чи нотаріально засвідчений переклад згоди із-за кордону);

6.Свідоцтво про смерть одного з батьків (при наявності);

7.Оплата 45,42 грн. При про термінованій реєстрації місця проживання 75,70 грн. (Проживання 30 днів без реєстрації місця проживання не є порушенням, у разі приживання більше 30 днів без реєстрації місця проживання сплачується 75,70 грн).

Всі документи надаються виключно в оригіналі!

 

Для реєстрації місця проживання громадянина України необхідно:

1.Паспорт громадянина України (оригінал);

2. РНОКПП (ідентифікаційний код);

3. Документи на житло (оригінал);

4.Згода власника житла (надається у відділі ЦНАП та паспорт власника);

5.Оплата 45,42 грн. При про термінованій реєстрації місця проживання 75,70 грн. (Проживання 30 днів без реєстрації місця проживання не є порушенням, у разі приживання більше 30 днів без реєстрації місця проживання сплачується 75,70 грн).

Всі документи надаються виключно в оригіналі.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь