Солотвинська селищна рада
Тячівського району, Закарпатської області

Про програму підготовки особи, яка надає послугу супроводу під час інклюзивного навчання

Дата: 27.09.2023 09:03
Кількість переглядів: 911

Асистент дитини під час інклюзивного навчання

Асистент дитини – це спеціально навчена особа, що надає соціальну послугу супроводу дитини під час інклюзивного навчання.

Хто може отримати послугу

Соціальна послуга супроводу під час інклюзивного навчання надається дітям з особливими освітніми потребами. Відповідно до висновку інклюзивно-ресурсного центру (ІРЦ), такі діти потребують супроводу в закладах освіти.

У чому полягає послуга

Мета супроводу під час інклюзивного навчання – забезпечення повної та ефективної участі дитини в освітньому процесі.

Завданнями асистента дитини з особливими освітніми потребами є:

  • допомога в самообслуговуванні;
  • підтримка у спілкуванні та комунікації з дітьми, педагогами та іншими особами;
  • організація харчування, годування (за потреби);
  • допомога під час пересування та здійснення рухової активності;
  • спостереження за станом здоров’я, допомога в проведенні необхідних процедур;
  • організація денного відпочинку (сну) у закладах дошкільної освіти.

Обсяг та зміст соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання визначають відповідно до індивідуальних потреб дитини.

Тривалість послуги

Відповідно до індивідуальних потреб дитини, строки надання послуги узгоджуються з батьками або законним представником.

Асистент дитини

Асистентом дитини можуть бути соціальний працівник, батьки дитини з особливими освітніми потребами або особи, уповноважені ними. При цьому, необхідно пройти спеціальне навчання та отримати відповідний сертифікат. На підставі такого сертифікату людина може працевлаштуватися соціальним працівником.

Важливо, що асистент дитини є учасником освітнього процесу. Він не є педагогічним працівником та не призначається на посаду керівником закладу освіти. Він лише допускається до освітнього процесу на основі укладання відповідного договору між закладом, асистентом та за згодою і письмовою заявою батьків.

Асистент дитини НЕ здійснює:

  • втручання в освітній процес;
  • виконання освітньої програми для досягнення учнями результатів навчання;
  • надання освітніх послуг в закладі освіти;
  • надання рекомендацій педагогічним працівникам щодо організації освітнього процесу;
  • розробку індивідуальних завдань і матеріалів для учнів із особливими освітніми потребами;
  • виконання інших функцій педагогічних працівників.

Примірна програма підготовки особи, яка надає послугу супроводу під час інклюзивного навчання

Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень