єДекларація — нова тимчасова послуга для підприємців »
Портал “Дія” запровадив можливість подання декларації на провадження господарської діяльності в електронному вигляді.
Українські підприємці можуть отримати за лічені хвилини онлайн документи, необхідні для роботи бізнесу.
Завдяки запуску єДекларації процес отримання дозвільних документів максимально спрощено. Зараз це можна зробити в електронній формі — через Єдиний державний вебпортал електронних послуг, зокрема засобами мобільного додатку порталу “Дія
Хто може скористатися послугою?
ФОПи або керівники ТОВ, які продовжують здійснювати підприємницьку діяльність, але:
- через війну змінили місце ведення бізнесу;
- хочуть поновити дозвільні документи, термін дії яких закінчився до 24 лютого 2022 року, тобто до моменту введення в Україні воєнного стану;
- змушені були змінити вид діяльності, та на здійснення нової їм потрібна ліцензія.
Які документи можна отримати?
- Ліцензію
- Сертифікат
- Посвідчення
- Рішення
- Висновок або дозвіл
У чому переваги нової послуги?
- Замість безлічі паперових — один-єдиний електронний документ
- Реєстрація — миттєво
- Вартість оформлення — безоплатно
єДекларація здатна замінити 374(!) види дозвільних документів. Припустимо, ви власник маленької кав?ярні. Щоб легально працювати, вам потрібно мати:
- ліцензію на право роздрібної торгівлі;
- дозвіл на використання зовнішньої реклами;
- багато інших важливих документів (близько 25).
На отримання всіх цих офіційних паперів, необхідно витратити чимало часу, адже потрібно відвідати щонайменше 6 державних установ. Такий бюрократичний “квест” може тривати 3-3,5 місяці.
Послуга єДекларація дозволяє економити час, нерви та ресурси:
- На оформлення необхідно витратити лише 3 хвилини
- Не потребує розгляду чиновників та очікування рішення 10, 14, 30 та більше днів
- Замовивши документ, можна одразу почати працювати
Чи діятиме єДекларація після війни?
Ні. Не пізніше 3 місяців після припинення або скасування в Україні воєнного стану потрібно буде звернутися до відповідних органів ліцензування та дозвільних органів та отримати необхідні паперові документи в передбаченому законодавством порядку.
Послуга реалізована громадськими зусиллями Мінцифри, Мінекономіки та Офісу ефективного регулювання BRDO та буде доступна у період дії воєнного стану.
Надаємо для використання в роботі інструкцію