Солотвинська селищна рада
Тячівського району, Закарпатської області

Оголошення про конкурс на посаду адміністратора ЦНАПу Солотвинської селищної ради

Дата: 17.09.2021 12:22
Кількість переглядів: 1218

Фото без опису

ОГОЛОШЕННЯ

 про проведення конкурсу на заміщення
вакантних посад у  Солотвинській селищній раді

 

Солотвинська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування:

 

  • Адміністратор відділу «Центр надання адміністративних послуг Солотвинської селищної ради»

 

Вимоги до кандидатів: 

  • вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем, спеціаліста або магістра;
  • володіння спеціальними знаннями, уміннями і навичками необхідними для виконання посадових обов’язків за заявленою вакансією та відповідно до напрямку роботи;
  • стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше  1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
  • досвід роботи з комп'ютерними програмами.

 

Необхідні документи для участі у конкурсі:

  • заява про участь у конкурсі;
  • заява-згода на обробку персональних даних;
  • особова картка (форма П -2 ДС );
  • автобіографія;
  • дві фотокартки розміром 4x6
  • копія документа про освіту
  • копія паспорта
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  • електронна декларація про доходи за 2020 рік.

Для довідок та подання документів для участі у проходженні конкурсу на заміщення вакантних посад звертатися в Солотвинську селищну раду за адресою: 90575, Закарпатська обл., смт. Солотвино, вул. Харківська, буд. 1.

Телефони для довідок: 0969147308.


           Термін подання документів 30 календарних днів від дня оголошення про проведення конкурсу.

Включно до 17 жовтня 2021.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень