Солотвинська селищна рада
Тячівського району, Закарпатської області

"Інклюзивно-ресурсний центр" Солотвинської селищної ради

Фото без опису

Директор - Стойка Віра Петрівна 

Адреса: 90575, Закарпатська обл., Тячівський р-н, смт Солотвино, вул. Емінеску, буд. 5

Графік роботи: пн-пт 8:00-17:00

E-Mail адреса: Фото без опису

Контактні телефони: 0983775775

Офіційний сайт - http://solotvino.irc.org.ua/

Інклюзія – рівні права, різні можливості.

нклюзія - процес включення всіх громадян в соціумі. І насамперед тих, що мають труднощі у фізичному чи розумовому розвитку. Він передбачає розробку і застосування тих методів, які зможуть дозволити кожній людині рівноправно брати участь суспільному житті.

Інклюзія - це процес реального включення осіб з особливими потребами в активне суспільне життя.

Інклюзивне навчання - це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних, з урахуванням індивідуальних особливостей таких дітей.

Інклюзивне навчання означає, що всі учні можуть навчатися в школах за місцем проживання, в загальноосвітніх класах, в яких в разі необхідності їм буде надаватися підтримка, щоб всі учні без виключення навчалися і проводили час разом.

Інклюзивна освіта дозволяє:

  • Розвивати індивідуальні сильні сторони і таланти дитини.
  • Приймати всіх дітей без виключення в загальноосвітню шкільну систему і суспільство.
  • Працювати над досягненням індивідуальної мети беручи участь в житті громади та їхнього класу.
  • Залучати батьків в процес навчання і життя школи.
  • Розвивати культуру поваги і належності до школи. Мати можливість навчатися і поважати різні здібності інших.
  • Створювати дружні стосунки з іншими дітьми
  • Позитивно впливати на школу, громаду та поважати різноманіття та включення на більш широкому рівні.

Переваги інклюзивної освіти:

для дітей з особливими освітніми потребами:

  • Завдяки цілеспрямованому спілкуванню з однолітками поліпшується когнітивний, моторний, мовний, соціальний та емоційний розвиток дітей.
  • Ровесники відіграють роль моделей для дітей з особливими освітніми потребами.
  • Оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально.
  • Навчання проводиться з орієнтацією на сильні якості, здібності та інтереси дітей.
  • У дітей є можливості для налагодження дружніх стосунків зі здоровими ровесниками й участі у громадському житті.

для інших дітей:

  • Діти вчаться природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей.
  • Діти вчаться налагоджувати й підтримувати дружні стосунки з людьми, які відрізняються від них.
  • Діти вчаться співробітництву.
  • Діти вчаться поводитися нестандартно, бути винахідливими, а також співчувати іншим.

для педагогів та фахівців:

  • Вчителі інклюзивних класів краще розуміють індивідуальні особливості учнів.
  • Вчителі оволодівають різноманітними педагогічними методиками, що дає їм змогу ефективно сприяти розвиткові дітей з урахуванням їхньої індивідуальності.

Робочі будні фахівців ІРЦ

Розвиток пізнавальних психічних процесів:памʼяті, уваги, мислення, уяви, зняття емоційного напруження - завдання фахівців ІРЦ( практичних психологів ) Говорової О.В., Білецького Ч.Д., Штефури І.І., Йовдій Т.Ю., під час проведення корекційно - розвиткових занять

12:35:52 30.09.2024

На початку навчального року були проведені засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП в закладах освіти Солотвинської ТГ

На початку навчального року були проведені засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП в закладах освіти Солотвинської  ТГ з участю фахівців КУ "Інклюзивно-ресурсний центр"Солотвинської  селищної ради. На засіданнях КППС проводились:  - збір інформації про особливості розвитку дитей з ООП, їх інтереси, труднощі, освітні потреби; - визначення напрямів психолого-педагогічних, корекційно- розвиткових послуг, які мають бути надані в межах закладу освіти на підставі висновку ІРЦ; - розробка ІПР для кожної дитини з ООП; - надання методичної підтримки педагогічним працівникам закладу освіти з організації інклюзивного навчання; - консультативна робота з батьками дітей з ООП щодо  їх розвитку, навчання і виховання тощо.

14:33:22 27.09.2024

«Дітям радість, дітям сонце, дітям мир і доброта»

3 червня 2024 року на базі « Інклюзивно- ресурсного центру» Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області відбулося Свято відпочинку для дітей з ООП Солотвинської ТГ , присвячене Міжнародному дню захисту дітей  « Дітям радість, дітям сонце, дітям мир і доброта».  З вітальним словом на святі виступили директор установи Віра Стойка , перший заступник селищного голови Юрій Тимків, керуючий справами виконавчого комітету Богдан Макусій , в.о. начальника управління освіти, молоді та спорту Солотвинської селищної ради Олена Гузова , фахівець ІРЦ ( вчитель- реабілітолог) Юстина Симйонка.  Дякуємо щиро дітям, батькам та педагогам , які прийняли участь у нашому святі і разом з своїми дітками отримали багато позитивних емоцій та вражень .  А допомогли у цьому нам команда аніматорів , ( за сприяння Тетяни Ісаєвої) , які  і створили для них справжню казку .

15:32:59 12.06.2024

Круглий стіл , присвячений Всесвітньому Дню поширення інформації про аутизм « Дитина з майбутнім»

2 квітня 2024 року, в Інклюзивно- ресурсному центрі Солотвинської селищної ради відбувся Круглий стіл , присвячений Всесвітньому Дню поширення інформації про аутизм « Дитина з майбутнім»  З вступним словом виступила директор ІРЦ Віра Стойка . Захід був проведений фахівцями ІРЦ Губатою Міхаелою та Білецьким Чипріяном  за участю батьків дітей з ООП.

10:34:43 03.04.2024

18 березня 2024 "Інклюзивно-ресурсним центром" Солотвинської селищної ради був проведений семінар-практикум "Роль асистента вихователя в групі з інклюзивним навчанням: основні функції і завдання, форми співпраці"

8 березня 2024 "Інклюзивно-ресурсним центром" Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області був проведений семінар-практикум "Роль асистента вихователя в групі з інклюзивним навчанням: основні функції і завдання, форми співпраці".

14:11:00 19.03.2024

Корекційно-розвиткове заняття для дітей з особливими освітніми потребами. Тема заняття: "Розвиток графомоторних навичок."

Фахівець-практичний психолог Інклюзивно ресурсного центру  Солотвинської селищної ради-  Говорова Ольга Володимирівна проводить корекційно-розвиткове заняття для дітей з особливими освітніми потребами.

17:59:29 26.02.2024

Cемінар-практикум на тему: "Як реалізувати ІПР на уроці? Педагогічне партнерство вчителів і асистентів"

Cемінар-практикум на тему: "Як реалізувати ІПР на уроці? Педагогічне партнерство вчителів і асистентів" 13.02.2024 "Інклюзивно-ресурсним центром" Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області на базі Нижньоапшанського ліцею "Апша" був проведений семінар-практикум на тему: "Як реалізувати ІПР на уроці? Педагогічне партнерство вчителів і асистентів". Фахівець ІРЦ (вчитель-логопед) Небола Адріана Василівна професійно презентувала роботу вчителя та асистента інклюзивного навчання.

21:46:00 18.02.2024

Фахівцями Ірц Солотвинської Селищної Ради здійснюється комплексна психолого - педагогічна оцінка розвитку дитини

Фахівцями Ірц Солотвинської Селищної Ради ( практичними психологами, вчителем -реабілітологом, вчителями-логопедами, олігофренопедагогами )здійснюється комплексна психолого - педагогічна оцінка розвитку дитини за такими напрямками: фізичного та мовленнєвого розвитку, когнітивної , емоційно- вольової та освітньої сфер.

20:39:28 31.01.2024

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень